Doom 3 bfg edition читы

  • Рейтинг: 4.6
  • - 257 голосов
Загрузка плеера
  • Опубликованно: 12.06.2017
  • Продолжительность: 00:04:02
  • Просмотров: 296
  • Категория: Doom
Рейтинг:

Комментарии (20)

And how to do it on ps ?

Eyeless Jack 13.06.2017 - 12:13

Go to my computer. Then go to local disk c. Then go to the games folder. Then go to the doom bfg edition folder. Go to the base folder. Somewhere in the base folder that is a file named default. Cfg when you find it click and drag it into notepad on a fresh new page, if done correctly you should see a bunch of text. Now go to the very bottom of the page and type these lines in seperately like this dont include the quotation marks seta com allowconsole com skipintrovideos. Save the notepad as default. Cfg in the base folder you clicked on earlier. Enjoy the cheats lol

Ronald Johnson 15.06.2017 - 11:25

How to access console in doom bfg android?

Mk Rules 17.06.2017 - 00:36

Where is the tilt button!

Au Farrox 17.06.2017 - 12:18

Where is the tilt button

Gamerjosh 18.06.2017 - 10:06

I got doom without achivements thats means i can cheats yayz

Aliensisepic 19.06.2017 - 22:20

Doesn t work

Williams Mcbillions 21.06.2017 - 18:28

The words were to blury and i couldnt tell if in allow their was one or two l s pls help

Instantkarmagaming 22.06.2017 - 20:59

But i don t use steam to play this game lol. Help!

Ryan Imperial 23.06.2017 - 13:36

Playing this on ps, i cant enter the console for cheats. Is there a way to access it on ps?

Samuel Fogle 25.06.2017 - 08:08

If you re on xbox could you hook up a keyboard to it then type in the cheats

Alyssa Sandoval 25.06.2017 - 13:15

Doesn t work

Thronar100 27.06.2017 - 07:37

I use the cheat console but all in game displays are blinded i can t put codes to unlock areas and storages cause i can t see it. And if i use flashlight i have a big rectangle and some weapons have corrupted display too. Any advice how to fix it?

Mael Radec 29.06.2017 - 04:40

Tch! Yeah god mode disables the achievements in the game. Who gives a fuck shit damn about achievements anyway! They don t give you a new weapon, give another cheat, raise your armor, raise you health, raise your ammunition, raise your attack, raise your defense, or anything else you can think of that enhances the player. Trophies and achievements. They re a waste of space! Now if you re talking in terms of star ocean till the end of time with their battle trophies on ps, that i can understand. That gives you something. But on consoles these days. They don t give you shit! Now until the day they actually give you something that is worth the trophy and achievement, i ll withdraw all what i ve just said here. But until that day my criticism stands. Period.

Dantheman1985Ful 30.06.2017 - 06:50

How cheat on no steam bfg edition? Where i post seta com allowconsole ?

Lucas Souza 30.06.2017 - 13:04

Thanks!

Meme Master 69420 02.07.2017 - 10:54

Seta com allowconsole for those who just want to copy and paste.

Mexico Man 03.07.2017 - 12:10

I whan it to be for ps if there is a way to get it open on my ps tellme asap if not im quitting its way too hard i dont get it on alpea lab at all.

Mason Addis 04.07.2017 - 15:27

You sound a lot like saul goodman from breaking bad lol.

Afroz Jahan 05.07.2017 - 05:05

Give all only gives me a chainsaw. Stupid.

Tim Minogue 05.07.2017 - 10:16

Популярные ролики

Движок игры doom 25:58
Doom 3 на русском 30:54

Похожие материалы в интернете

Doom 3 bfg edition читы

Doom 3 bfg edition читы

Видео в категории "Doom"

Движок игры doom 25:58
Doom 3 на русском 30:54
Тренер для doom 3 05:45